POLITICA DE LIVRARE

Comenzile
sunt livrate de la depozitul nostru din Bucure┼čti ┼či/ sau Ilfov ╚Öi ajung la
destinaţie în interval de 24 ore de la înregistrarea comenzii, de luni până
s├ómb─ât─â, inclusiv, cu excep╚Ťia s─ârb─âtorilor legale.

Toate comenzile
înregistrate în sistemul nostru înainte de ora 18:00 sunt expediate a doua zi
┼či ajung la destina┼úie ├«n urm─âtoarea zi lucr─âtoare. Comenzile ├«nregistrate dup─â
ora 18:00 ajung la destina┼úie ├«n interval de 48 ore.┬á Timpul de livrare poate varia ├«n func╚Ťie de
volumul de comenzi înregistrate.

La
finalizarea comenzii, pe site-ul nostru aveţi posibilitatea să alegeţi ziua în
care preferaţi să se facă livrarea. Puteţi să alegeţi o dată dintr-un interval
de până la 7 zile lucrătoare de la data la care a fost înregistrată comanda, cu
men╚Ťiunea c─â aceast─â op╚Ťiune poate fi dezactivat─â ├«n anumite perioade.

FreshCity livreaza momentan doar in Bucuresti si Ilfov, conform regulilor interne stabilite si mentionate mai sus.


POLITICA DE RETUR

Inainte de
toate, este important sa precizam ca avem rugamintea de a verifica comanda ta
din punct de vedere al calitatii fructelor si legumelor, la receptia acesteia,
in fata curierului.

In
situatia in care nu esti complet multumit(a) de achizitia ta si doresti sa
returnezi o parte a comezii (exemplu: castravetii prezinta urme de
perisabilitate), ai optiunea de a solicita prin Call Center, telefonic sau prin
WhatsApp inlocuirea produsului/ produselor cu unele de calitate, prin curier in
termen de 24 ore de la data primirii comenzii.

In cazul
in care doriti returnarea sumei platite, va rugam sa ne specificati toate
datele bancare pentru a putea realiza tranzactia. Avem nevoie de nume si
prenume, numarul contului bancar in care se va restitui contravaloarea
produselor, numarul de telefon si adresa dumneavoastra de email.